2012. június 29., péntek

Különleges körmök

Ma kerestem nektek nem hétköznapi, nem szokványos, extrém és meglepő manikűröket. Sőt! Próbáltam azt is kitalálni, hogy melyiket hogy tudjátok elkészíteni magatoknak :)

1. Strasszos. Ez a manikűr nagyon glamúros, nekem túlontúl, bár lehet, hogy feketében még én is kipróbálnám :D Nagyon sok helyen (hobbiboltokban) kaphatóak pici öntapadós strasszkövek. Időigényes, de megéri, mert nagyon extrém lesz a végeredmény. Viszont átlátszó körömlakkal mindenképpen kenjétek le, anélkül szerintem gyorsan leperegne.

389234_351299338272261_1420358616_n_large

2. Az epres. Ez nagyon aranyos és ha előttetek van a kép, nem is nehéz annyira megcsinálni (bár egy ügyes kezű barátnő, tudjátok, sosem hátrány) A piros részét akár a körömlakk ecsetével is megfesthetitek: egy ovális alak a köröm végébe. A zöld részt azért egy vékonyabb dologgal csináljátok: vékony ecset, hullámcsat vége, fogpiszkáló. A feketét meg pláne :D Ezt is kenjétek le átlátszó lakkal, hogy tartós legyen a művetek :)

428781_301411319957142_1348257362_n_large


3. A galaxismintás. Ez nagyon extrém és látványos. Először sötétkék (esetleg fekete) körömlakkal fesd le a körmöd. Aztán némi metálszínű körömlakkot vigyél fel egy kis darab szivacsra és azzal kreálj apró foltokat a körmeiden. Ha ezzel is kész vagy, egy régi fogkefét, vagy körömkefét márts fehér körömlakkba és ennek a segítségével alakítsd ki a csillagokat :) Egy szép, fényes fedőlakk itt sem hátrány! :D

Crystalskynailart_large


4. A vagány. Nekem túl sok ez a kereszt-téma, legalábbis a körmein, bár amúgy sem az én stílusom, de könnyű elkészíteni és hátha valaki beválalósabb, mint én:
Fehérre alapozd a körmeid, majd celluxból vágj le ugyanolyan keskeny csíkokat, amelyeket a körmeidre ragasztasz kereszt alakban. Ezután már csak annyi a dolgod, hogy a fekete körömlakkal átfesd és már el is távolíthatod a sablonodat :)

Tumblr_m4oez4blyv1rsl27qo1_500_large

5. A bohém. Igen, most nyár van, úgyhogy a suli emlékét is ki kell törölnünk a fejünkből, de ez a manikűr nagyon aranyos és vicces, bár az elkészítéséhez némi gyakorlat is szükséges... a fehér alapra vékony ecsettel fessük fel a kék vonalakat, majd száradás után a fekete mintát is készítsük el. Másik lehetőség a celluxos-dolog a csíkokhoz. Sokkal pepecselősebb, de precízebb is lesz a végeredmény :)

Dscn9665_large

6. Az álmodozó. Nem is szorul magyarázatra, csak ezüst és kék körömlakkra lesz szükséged ;)

Best-unique-easy-nail-art_large



HA SZERETNÉTEK SZÍVESEN KIPRÓBÁLOM VALAMELYIKET ÉS STEP-BY-STEP LEÍROM!!! Csak írjátok meg kommentben, melyikre vagytok leginkább kíváncsiak :))

1 megjegyzés:

  1. Nekem már voltak eperkörmeim, nagyon cuki, egyszerűen imádtam, plusz megcsinálni is bulis volt! :D A felhőset és a füzeteset megcsinálom majd, az tuti! :) Kérhetnék esetleg a galaxismintáról step by stepet? :)

    VálaszTörlés